Current issue

A teljes lapszám itt letölthető.

 Fókusz: A távolléti felsőoktatás tapasztalatai és tanulságai

Kálmán, Orsolya: Bevezető A távolléti felsőoktatás tapasztalatai és tanulságai című Fókusz rovathoz

Kopp, Erika és Saád, Judit: The first wave of the pandemic in higher education research – a literature review

Horváth, László, Czirfusz, Dóra, Misley, Helga and N. Tóth, Ágnes: Adaptation strategies in distance learning at student, teacher and institutional level

Kálmán, Orsolya, Eszes, Fruzsina, Kardos, Dorottya, Lénárd, Sándor, Pálvölgy,i Lajos and Szivák, Judit: Facelessness in Remote Teaching in Higher Education. University Teachers’ and Students’ Dilemmas and Critical Incidents in the First Period of Remote Teaching

Kálmán, Orsolya, Eszes, Fruzsina, Kardos, Dorottya, Lénárd, Sándor, Pálvölgyi, Lajos and Szivák, Judit: Opportunities for Students as Partners. University Teachers’ and Students’ Dilemmas in the Second Period of Remote Teaching in Higher Education

Körkép

Kolosai, Nedda: Kultúrák és nyelvek találkozása az osztályteremben – Aronson módszerének újragondolása

Borbáth, Katalin and Horváth H., Attila: The Connection between the Well-Being of Students and the Professional and Psychological Well-Being of Educators/Women

Dancs Katinka: Defining social science literacy

Bencsikné Molnár, Réka and Szabolcs, Éva: Narrative interview in pedagogical research