Fókusz: Pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése és tanulásaHalász Gábor és Rapos Nóra: Bevezető a Neveléstudomány „Pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése és tanulása” című tematikus számához Rapos Nóra, Tókos Katalin, Nagy Krisztina, Eszes Fruzsina és Horváth László: The complexity of teachers’ continuous professional development and learning Lénárd Sándor, Szivák Judit, Tóth-Pjeczka Kata, Urbán Krisztián és Horváth László: Characteristics of the learning organization and teachers’ learning in the Hungarian public education system Rapos Nóra, Tókos Katalin, Eszes Fruzsina és Nagy Krisztina: Contextual factors determining the professional development and learning of student teachers and their analysis KörképFrányó Zsófia: Studying the value dimensions of the adaptive-acceptive school concept in higher education Németh Erzsébet, Deák-Zsótér Boglárka és Vargha Bálint Tamás: Comparative analysis of the quality assurance of training programs developing financial culture (between 2016 and 2020) Váradi Judit, Bíró István Ferenc, Hőrich Balázs és Szalai Tamás: Exploring factors affecting elementary school students’ cultural consumption Vida Gergő: Abduction in the identification of learning disorders Szemle: NézőpontokKattein-Pornói Rita: Egy alternatív út, avagy a társasjáték felhasználásának lehetősége az oktatásban Vekety Boglárka: Játék és tanulás egyszerre? – A társasjátékok mint a pedagógiai eszköztár teljesértékű tagjai |