2018/3.
A teljes lapszám itt letölthető. | TanulmányokKörképSzivák Judit Gazdag Emma és Nagy Krisztina: Szisztematikus irodalomfeldolgozás a videófelvétellel támogatott felidézést alkalmazó pedagógus-kutatásokról Czető Krisztina: A gyermekkor értelmezési lehetőségei a fejlődésközpontú- és az új szociológiai paradigma mentén Dancs Katinka: 5. és 6. évfolyamos tanulók nemzeti szimbólumokkal kapcsolatos ismereteinek jellemzői – egy technológia alapú mérés tanulságai Ujvárosi Andrea: A magánénekes felsőoktatási képzésben részt vevő hallgatók zenei és nyelvi képzettsége egy kérdőíves kutatás tükrében SzemleAktuális olvasnivalóKovács Ivett Judit: A CLIL 30 éve Magyarországon Sárospataki Barnabás: Tudás és innováció: a felnőttkori tanulás kutatásának változatos |