2021/3.

A teljes lapszám itt letölthető.

 Fókusz: A távolléti felsőoktatás tapasztalatai és tanulságai

Kálmán Orsolya: Bevezető A távolléti felsőoktatás tapasztalatai és tanulságai című Fókusz rovathoz

Kopp Erika és Saád Judit: A pandémia első hulláma a felsőoktatás-kutatások tükrében – Szakirodalmi áttekintés

Horváth László, Czirfusz Dóra, Misley Helga és N. Tóth Ágnes: Alkalmazkodási stratégiák a távolléti oktatás során hallgatói, oktatói és intézményi szinten

Kálmán Orsolya, Eszes Fruzsina, Kardos Dorottya, Lénárd Sándor, Pálvölgyi Lajos és Szivák Judit: Arctalanság a távolléti felsőoktatásban – Oktatók és hallgatók dilemmái és kritikus eseményei a távolléti oktatás első időszakában

Kálmán Orsolya, Eszes Fruzsina, Kardos Dorottya, Lénárd Sándor, Pálvölgyi Lajos és Szivák Judit: A partnerség lehetőségei – Oktatók és hallgatók dilemmái a távolléti felsőoktatás második időszakában

Körkép

Kolosai Nedda: Meeting Cultures and Languages in the Classroom – Rethinking Aronson’s Method

Borbáth Katalin és Horváth H. Attila: A tanulói jóllét és a pedagógus/nők/ foglalkozási és pszichológiai jóllétének kapcsolódásai

Dancs Katinka: A társadalomismereti műveltség értelmezése

Bencsikné Molnár Réka és Szabolcs Éva: Narratív interjú a pedagóguskutatásban