2022/1.

A teljes lapszám itt letölthető.

Fókusz: Pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése és tanulása

Halász Gábor és Rapos Nóra: Bevezető a Neveléstudomány „Pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése és tanulása” című tematikus számához

Rapos Nóra, Tókos Katalin, Nagy Krisztina, Eszes Fruzsina és Horváth László: A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésének és tanulásának komplexitása

Lénárd Sándor, Szivák Judit, Tóth-Pjeczka Kata, Urbán Krisztián és Horváth László: Tanulószervezeti jellemzők és a pedagógusok tanulása a hazai köznevelési rendszerben

Rapos Nóra, Tókos Katalin, Eszes Fruzsina és Nagy Krisztina: Tanárszakos hallgatók szakmai fejlődését és tanulását meghatározó kontextuális elemek és vizsgálati lehetőségeik

Körkép

Frányó Zsófia: Az adaptív-elfogadó iskola koncepciójának alapját képező értékdimenziók megjelenése a felsőoktatási térben

Németh Erzsébet, Deák-Zsótér Boglárka és Vargha Bálint Tamás: A pénzügyi kultúrát fejlesztő képzések és minőségbiztosítottságuk. Összehasonlító elemzés 2016–2020

Váradi Judit, Bíró István Ferenc, Hőrich Balázs és Szalai Tamás: Az általános iskolai tanulók kulturális fogyasztására ható tényezők vizsgálata

Vida Gergő: Az abdukció mint szakértői eljárás a tanulási zavarok felfedésében

Szemle: Nézőpontok

Kattein-Pornói Rita: Egy alternatív út, avagy a társasjáték felhasználásának lehetősége az oktatásban

Vekety Boglárka: Játék és tanulás egyszerre? – A társasjátékok mint a pedagógiai eszköztár teljesértékű tagjai