2014/3.

 

A teljes lapszám itt letölthető.


Tanulmányok

Kitekintés

Heinz-Elmar Tenorth: Evidenzbasierte Bildungsforschung vs. Pädagogik als Kulturwissenschaft – Über einen neuerlichen Paradigmenstreit in der wissenschafichen Pädagogik

Fókusz: Participáció – stigmák nélkül a tudományban és a gyakorlatban

Marton Klára: Participation of Children and Adults with Disability in Participatory and Emancipatory Research

Lányiné Engelmayer Ágnes: Változásban a pszichológiai és gyógypedagógiai diagnosztika

Heiszer Katalin – Katona Vanda – Sándor Anikó – Schnellbach Máté – Sikó Dóra: Az inkluzív kutatási módszerek meta-szintű vizsgálata

Mesterházi Zsuzsa: Tanulás és kutatás a Gyógypedagógia doktori programban

Körkép

Trentinné Benkő Éva: A kétnyelvű fejlesztés és a pedagógusképzés

Szemle

Aktuális olvasnivaló

Gyarmathy Éva: Itt és most utópisztikusnak ható könyv