2014/3.
A teljes lapszám itt letölthető. |
TanulmányokKitekintésHeinz-Elmar Tenorth: Evidenzbasierte Bildungsforschung vs. Pädagogik als Kulturwissenschaft – Über einen neuerlichen Paradigmenstreit in der wissenschafichen Pädagogik Fókusz: Participáció – stigmák nélkül a tudományban és a gyakorlatbanMarton Klára: Participation of Children and Adults with Disability in Participatory and Emancipatory Research Lányiné Engelmayer Ágnes: Változásban a pszichológiai és gyógypedagógiai diagnosztika Heiszer Katalin – Katona Vanda – Sándor Anikó – Schnellbach Máté – Sikó Dóra: Az inkluzív kutatási módszerek meta-szintű vizsgálata Mesterházi Zsuzsa: Tanulás és kutatás a Gyógypedagógia doktori programban KörképTrentinné Benkő Éva: A kétnyelvű fejlesztés és a pedagógusképzés SzemleAktuális olvasnivalóGyarmathy Éva: Itt és most utópisztikusnak ható könyv
|