2017/3
A teljes lapszám itt letölthető. | TanulmányokFókuszFenyves Veronika, Bácsné Bába Éva, Szabóné Szőke Réka, Kocsis Imre, Juhász Csaba, Máté Endre, Pusztai Gabriella: Kísérlet a lemorzsolódás mértékének és okainak megragadására a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar példáján Kovács Klára, Müller Anetta, Fenyves Veronika, Szűcs Edit, Bácsné Bába Éva: Miért éppen pedagógusképzés? Szakközépiskolások pedagógusképzésre irányuló tanulmányi motivációi a Kárpát-medencében Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: Felnőttkori tanulási modellek a reflektív gyakorlat szolgálatában. A mentori munka mint felnőttkori tanulásszervezési forma SzemleNézőpontokNagy Krisztina: Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje Zsebőné Nagy Szilvia: Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje OlvasnivalóEndrődy-Nagy Orsolya: Koragyermekkor- és családtörténet új köntösben |