2013/2.
A teljes lapszám itt letölthető. |
TanulmányokKitekintésKatariina Raij: Learning by Developing in Higher Education Fókusz: Kutatás, fejlesztés és innováció az oktatásbanVámos Ágnes: A gyakorlat kutatása a neveléstudományban – az akciókutatás Lannert Judit: A magyarországi oktatáskutatás ágensei és problémái Gaskó Krisztina – Kálmán Orsolya – Mészáros György – Rapos Nóra: Az adaptív-elfogadó iskola projekt újraértelmezése az innováció szempontjából KörképTakács Gerda: A német nemzetiségi oktatás rendszere napjainkban Gyarmathy Éva: Tehetség és tehetséggondozás a 21. század elején Magyarországon SzemleAktuális olvasnivalóBanai-Bajzáth Angéla: Esszék a hálózati intelligenciáról NézőpontokZolnay Fruzsina: A vitát megnyitom! Simon Gabriella: A vita KulcskérdésKotschy Beáta: Profán szentély – Színpad a kápolnában Tölgyessy Zsuzsanna: Gyerekek színpadon, nézőtéren Igerth Zs. Lilla: Hogyan lehet a színházról könyvet írni? Zölei Kocsis Blanka: A DICE kutatás margójára |